liww

Alla inlägg under november 2011

Av Liw Sandstedt - 9 november 2011 09:16

   Hejsan ^^ Sitter just nu i skolan i min gula one piece   Den är skitsöt, men inte äkta x( Aja bild på mig idag


Japp det är jag och en annan bild på mig igår kommer nu :)



  

HAHA xD Aja inte mkt mer att skriva :)



Ciao // Liw  

Av Liw Sandstedt - 8 november 2011 12:33

Hej.. Mår illa "/ Funderar på att gå hem    Bild på mig idag då ...

Hah .. Jävla ful jag e...

OMG MÅSTE BARA VISA EN ASROLIG BILD PÅ JACOB BLACK HAHA XD

HAHAHAHHAHAHA OMG HAHAHHA XD Tjockis C:

Orkar inte lägga upp mer bilder … Ska nog gå hem "/



Ciao // Liw  

Av Liw Sandstedt - 7 november 2011 11:08

Hej… Är i skolan .. Usch är så jeffla trött så funderar på att gå hem   Aja… Fast bara kanske ^^ Lektion nu. 


Ciao // Liw 

Av Liw Sandstedt - 7 november 2011 08:33

Hej. Nej jag har inte bloggat på en vecka men jag har inte orkat okok ? x( Det har varit höstlov och det här har jag gjort: Mina kompisar har sovit över, jag har gått på eriksdalsbadet, jag har gått på bio och sett Tintin 3D   Det är vad jag gjort   Jag såg Piranha med min kompis och den var skitblodig >_< Usch .. Slåg huvudet i väggen i slutet för jag blev rädd O_O Fick värsta bulan dagen efter >_< Jaja ska snart dra till Skolan. Jaja. Inte mkt mer att skriva  Aja. 



Ciao // Liw 

Av Liw Sandstedt - 2 november 2011 07:42

Heej ! Igår sov Myona över då såg vi Piranha o.o haha slog i huvudet i slutet för jag blev så himla rädd hahahaha !! xD Jaja inte mkt mer att skriva xP 




Ciao // Liw

Presentation


Hey! Denna blogg är väl mest om mig och mitt liv. Läs och kommentera gärna.. Ciao.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards