liww

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Liw Sandstedt - 18 november 2011 17:31

Detta är tyvärr ingen fråga,detta är ungefär som en kommentar till dig som skrev brevet"LIWW MED 4 TUTTAR"Hur omogen kan man vara o snacka skit så? Skaffa dig ett liv o väx upp! O du vet du?:) Haru nån anledning att kalla henne så,har hon gjort dig nåt? Nej de tror jag tyvärr inte ..Liiw som du kallar henne har säkert inte gjort nåt.
Så gå o skriv sånt där jävla skit på en annas blogg,sånt skit som du skrev borde inte finnas på denna tjejs blogg tycker jag.SÅ VÄX UPP FÖR FAN!:)
Du har INGEN rätt att behandla liww såhär.Så LEAVE HER ALONE!!! O hon skiter väl i om du hatar henne,du kan hålla de inne för dig själv ist för att sitta där bakom datorskärmen o försöka vara tuff!



tack så mkt <33



Ciao // Liw

Av Liw Sandstedt - 18 november 2011 17:06

 

LIWW MED 4 TUTTAR

LIWW MED 4 TUTTAR

Fredag 18 nov 14:06

hej tjokis med 4 tuttar! jag hatar dig och går i din klass jag är en tjej som har sett dig naken och du är så tjock att när du sitter ner ser det ut som om du har 4 tuttar loooosssssseeeeeerrrrrrrr
börjar på E och slutar på e. 



Bara så du vet: jag vet vem du är fail -.-'' 



Ciao // Liw 

 
Av Liw Sandstedt - 18 november 2011 17:01

Hey ! Okej okej fick världens omognaste fråga ... -.- Lol.. Aja :) skiter i det för det är bara fegt att säga det genom en skärm istället face2face ^^ Jaha inte mkt mer att skriva ;P Nomnom ... Kommentera då i guess ;P 



Ciao// Liw 

Presentation


Hey! Denna blogg är väl mest om mig och mitt liv. Läs och kommentera gärna.. Ciao.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards