liww

Alla inlägg under oktober 2011

Av Liw Sandstedt - 26 oktober 2011 13:31

Hej ! Sitter i skolan just nu jaow <3 Bild på mig idag   

Japp det är jag.. Inte ett monster så bli inte rädda okok ? Btw sög på matteprovet -_- Eller vad förväntade jag mig egentligen ? Haha!  



  matte ! 


Herrå // Liw  


Av Liw Sandstedt - 25 oktober 2011 19:47

Hej ! Äntligen klar med mitt projekt :D !! Fast har matteprov imorgon kommer faila så in i helvete men aja .. Blir ett kort inlägg nu okok ?! 



Herrå // Liw   

Av Liw Sandstedt - 24 oktober 2011 11:36

BARA LITE FLUMMIGT OCH FORT INLÄGG HAHAHHAHA XD


ALEXANDRA : VART ÄR MIN MOBIL, VART ÄR DEN ??! (EN IPHONE 4 +  DEN LIGGER RAKT FRAMFÖR HENNE O.O)

LIW PEKAR PÅ DEN RAKT FRAMFÖR HENNE. 

BÅDE JAG OCH ALEXANDRA BÖRJAR ASGARVA + ATT VI SITTER PÅ RELIGIONS LEKTION OCH LÄRAREN REDOVISAR

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHHHHHAHAHAHHHAHAHAH *ROFL* AHHAHAHAHHAHAHHAHA


HERRÅ // FLUMMIGA LIW 8D

Av Liw Sandstedt - 24 oktober 2011 10:55

 Heeej 8D !! Är jätte flummig 0.0 Jag blooooggade inte i helgen för det var heeeelg 8D. TIHIHIHIHIHIIHIHIHI DET ÄR SAAANT 8D ... Detta var vi idag på en lektion O_O


Liw: Jag tappa mitt gräs :c

Andreas läraren: Öm jaha.. Jag tar upp den..
Liv: HAHAHAHAHAAH
Malley: HAHAHAHAHA
Alexandra: HAHAHAHAHAHAHAHAHAH XD
Liw: Va ..? 
Alexandra, Liv, Malley: AHHAHAHA
Liw: MEN VAFAN SÄÄÄG ! :C
Anderas går.
Alexandra: Du tappade ditt gräs hahahahaha xD
Liw: HAHAHAHHAHAHAHAHAHHHAHHHAHAA

Flummigt jao.. o_o
EN ANNAN GREJ OWO MEDANS JAG SKRIVER DETTA INLÄGG: 
ALEXANDRA: JAG TAR DITT GRÄS!
LIW: NEEE DET ÄR MITT :C 
ALEXANDRA: DELA MED DIIIIG !!! :C
LIW: NEPP !! :C
ALEXANDRA GER TBX GRÄSET.
SLUTET GOTT ALTTING GOTT
TIHIHIIHIHI NE NU SKA JAG PLUGGA RELIGION 0.0 JAPP DU HÖRDE RÄTT JAG SKA PLUGGA !! 
JAO !! 8D
HERRÅ //FLUMMIGA LIW TIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIIHHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIIHIHIH
IHI O.O 
VÄNTAAAAAA !! BILD PÅ MIG FÖRST C:
JAO DET VAR DET 8D
HERRÅ // FLUMMIGA LIIIW 8D   
 
 
Av Liw Sandstedt - 21 oktober 2011 13:52

Hej hej !! NU ÄR DET FREDAGSMYYYYS OM DET SÅ ÄR DET SISTA JAG GÖÖÖR !! :DD

Ingen bild för jag ser ut som ett monster   




Herrå // Liw 

Av Liw Sandstedt - 21 oktober 2011 09:30

Hej hej ! Jag sitter just nu i skolan med Alexandra, Liv, Christina, Isabelle och Anto  + massa andra   Jaja ska börja nu :o




Herrå // Liw 

Av Liw Sandstedt - 20 oktober 2011 12:42

Hej hej ^^ Rubriken säger allt eller hur ?   LITE flummigt video inlägg  

Hahah x) Japp idag har vi projekt hela eftermiddagen   Jaha .. Inte mkt mer att skriva sååå jag låter faktiskt mitt STÖRSTA fan som hon säger, gästblogga :DD Japp   Nu kommer hon: Hejsan alla livs bloggare. Bara så ni vet så äger liv om ni säger nånting annat om henne då kommer jag på natten och äter upp er haah näää jag skoja.Hur mår ni da (förväntar mig inget svar!!)) jag mår PRIMA hahhahah ni får inte veta vart jag bor hahahahaaha..... aja inget mer att säga bye bye love you all (NOT!!!) jag skoja bara hahaha HEJ DÅ
    

Av Liw Sandstedt - 19 oktober 2011 11:11

Hej hej ^^ Nu blir det en RÄTT så bra bild  

Den blev INTE bra     Nu när jag såg den så  



Herrå // Liw  

Presentation


Hey! Denna blogg är väl mest om mig och mitt liv. Läs och kommentera gärna.. Ciao.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards